Followers

vrijdag 27 september 2013

Dear Chocolate, thank you for existing...

Vanmiddag ben ik met een "oud"-collega gaan lunchen, als van ouds weer reuze gezellig.
Ik heb voor haar een kleinigheidje gemaakt, gewoon zomaar... omdat het kan *lol*
Moet toch ook kunnen, toch ?!

Een doosje met chocolaatjes, vandaar ook de stempel "dear Chocolate, thank you for existing"

Detail foto's:


Denken jullie nog aan mijn candy ?!?
Helaas doen er nog maar twee bloginnen mee, doen jullie ook mee...spannend !


Challenges:

16 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Anreda,hier zal ze wel heel blij mee zijn geweest.Lief dat je de knipvellen weg wilt geven ik kan er helaas niks mee doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anreda,
    Ik vind je chocolade doosje geweldig mooi, heel attent om je vriendin hier mee te verrassen! Dat is vast heel erg in de smaak gevallen. En je candy vind ik heel erg lief, maar ik heb zelf niet zo veel met knip vellen, dus gun ik ze liever aan iemand die er super blij mee is!
    Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anreda,
    Wat heb je een leuke chocoladeverpakking gemaakt, met heerlijke chocola én een mooie tekst en sorry voor je candy, ik gebruik eigenlijk nooit knipvellen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt zeg!! Top weer!! En candy's daar doe ik eigenlijk nooit aan mee, zal er eens over na gaan denken....al heb ik heel erg veel knipvellen liggen, maar ik gebruik ze eigenlijk nooit meer.....

    liefs, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief zeg om wat mee te nemen, vind dat zelf ook altijd fijn kom je niet zo met lege handen aan... En ik vind de knipvellen geweldig daarom doe ik mee met je candy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. very cute. thanks for laying in ABAC challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anreda, mag ik vragen waar je het patroontje van dit alleraardigste doosje vandaan hebt gehaald? Het is zo schattig en leuk om op deze manier iemand iets te geven! Erg leuk gedaan! Je candy laat ik ook voorbij gaan, ik heb nog zoveel zelf liggen en ook ik gebruik ze steeds minder.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is beautiful! Love the sentiment. Thank you for joining us at Party Time Tuesdays.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waauw, dat is een gave creatie en ziet er heerlijk uit. Leuk dat je het blog van DDCC volgt en de meedoet aan de candy. De eerste challenge start op 1 oktober 2013 en ook de candy wordt dan getrokken. Zou het leuk vinden als je meedoet aan de nieuwe challenge. Ben benieuwd wat je er van zult vinden.

    Groetjes, Cindy

    http://cindyvandervelde.blogspot.nl
    DT-member of http://dreamtimedesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful box! Love it! Thank you for playing with us at Crafts 4 Eternity!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a fabulous project, thank you so much for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x
    P.S. I have candy on my blog if you would like to take a look http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous gift box...Love the detail...Thank you for joining us at Craft my Life...Hugs May x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous gift box. I love the design papers. The sentiment is perfect. Thank you for joining us over at Ladybug Crafts. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your gorgeous gift box.

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday challenge.

    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW what a fabulous and beautiful gift package! Thanks so much for sharing your creativity with us at A.R.T. and joining our ANYTHING GOES CHALLENGE!
    Darlene
    A.R.T. DT
    A.R.T. Challenge Blog
    DAR'S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning, love it! Thank you for joining my All Crafts Challenge at Craft My Life, hope you can join our new challenge :-) Elaine-xxx-

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs