Followers

vrijdag 26 april 2013

Old timer (cadeau voor mijn zus)

Zoals beloofd het kado voor mijn zus, ze heeft het afgelopen zondag gekregen.

Eigenlijk was ik op zoek naar een motor, daar zij en haar man echte motorijders zijn.
Helaas kon ik deze niet vinden, maar als iemand zo'n patroon heeft ik zou hem nog steeds willen hebben...

Gelukkig vond ik deze geweldige oldtimer in de Sandra's Scrapshop, ik vind hem zo gaaf !!
(In het echt is hij nog veel mooier *lol*)
Het was veel werk, maar zo leuk om te doen.

Hij heeft hier een heel tijd op mijn bureau gestaan, maar nu is hij bij de rechtmatige eigenaar...
En staat hij daar te pronken:
 
 
 
 
 
 
Heb ik teveel gezegd ? Prachtig hé....
 
Nu de details
 De voorzijde: 
 
Ben zelf helemaal weg van de lampen *lol*
 
  
De achterzijde: 
 
 
De spiegels: 
  
Het cadeau:
 
 
 
 
 
Uiteraard is de auto ook heel mooi zonder de cadeau-envelop: 
 
 
 
 
  
En om het als cadeau te geven, ook een cellofaan er om heen gedaan:  
 
Oké, ik geef toe.... een beetje veel foto's (en niet eens alle foto's heb ik nu geplaatst)...
Ik ben dan ook zo super trots op deze creatie !!
 
En nu....nu ben ik benieuwd naar jullie (eerlijke) reacties....spannend !
 
Lieve groetjes,
Challenges:
 

37 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje!!! , zeker veel werk maar dan heb je ook wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar mag je zeker trots op wezen ik vindt het een toppertje
    Een fijn weekend
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan alleen maar zeggen wauw, wauw, wauw, wat ziet dit er super uit Anreda, echt een toppertje, bijna jammer om weg te geven, echt super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anreda, wat prachtig geworden. Ik heb geen patroon van een motor maar wel een gave stempel genaamd spy chick. Een rubber stempel van Kenny K. Google er maar eens op en als je belangstelling hebt voor een afdrukje hoor ik het wel.
    Groetenm Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je mooi gemaakt ik heb hem namelijk ook gemaakt en staat op mijn kamertje te pronken maar die van jou is ook super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Echt heel mooi gemaakt. Mag je zeker trots op zijn. Wat een kunstwerk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt, en daar mag je zeker trots op zijn.

    Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous project. Looks like it took a lot of work with lots of detail. Thank you for taking time to share your talent with us over at Mema's Crafts and good luck in the draw.

    Hugz
    Lesia

    If you're interested I also have blog candy up for giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat prachtig gemaakt Anreda ik heb eens even op mijn gemak zitten kijken maar mijn complimenten hier mag je heel trots op zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous creation ! WOW !! all the details are absolutely fabulous ! I am sure your sister LOVES this ! :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke creatie heb je er van gemaakt .
    Mag je met recht trots op zijn.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi old timer.
    Erg mooi gemaakt.
    De kleuren vindt ik erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW!!!!!!!!! wat supermooi Anreda!! Daar zal zeker veel werk in zitten! Maar het resultaat is zoooooooo moooooooooi!!! Super!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waanzinnig.... dat ziet er echt prachtig uit!!!
    wat een werk zeg maar het resultaat mag er zijn!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet er dat schitterend uit!! Wat zul je daar een werk aan hebben gehad, maar het resultaat is geweldig! Hij krijgt vast een mooi plaatsje bij je zus :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In 1 woord.....GE-WEL-DIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I saw you project over on Make It Monday. It is so beautiful, it must of taken a long time and a lot of care. Cheers Sharyn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous project, love the colours and embellishments Thank you for joining us for the Crafty Bloggers Network challenge.

    Sylv xx
    CBN DT

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Wow, this is fabulous! Thank you for joining us at Crafty-Emblies.

    Elaine (Crafty-Emblies DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wow....this is definitely anything but a card. Thanks so much for sharing this with us at Unstampabelles. So much wonderful detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw erna, dit is echt geweldig mooi!!!
    GRoetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, this is so beautiful, love the colours and details. Thank you so much for joining us at Allsorts for our Anything But A Card challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Absolutely gorgeous!
    Wow, you did an amazing job!
    Thanks for joining us at CFAS!
    (I hope the tickets aren't stamped!)

    Jani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A beautiful 3D creation...it will be treasured. Lovely tones and colours used ..so unusual! Thank you for sharing with us at Its All About the Vintage this fortnight. Suzanne x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantastic 3D project! I love all of the wonderful details! thank you for sharing at TTCRD this past week.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ein wunderschöner Oldtimer,ach ich bin regelrecht fasziniert von deiner inspirierenden Arbeit!Alles vom Design über das Papier,wie auch das Embellishment und all die liebevollen Details,es passt alles perfekt und harmoniert wunderbar miteinander.
    Ein riesengroßes Kompliment an dich für diese phantastische Arbeit.Eine super Inspiration für die nächst Hochzeit,die ins Haus steht.
    Ganz viele liebe Grüße Sylvie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een eerlijk antwoord dat wild je !
    Ik zeg in EEN woord;
    WOOOOOUUUWWW!!
    echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. This is amazing! I cant stop looking at the pictures you are very clever! Thankyou for sharing this gorgeous project with us all at Allsorts Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, this is just a stunning piece of work. So much detail and it looks amazing. Thanks for sharing at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What an amazing project this is! You should be proud! Blessings! Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning project, absolutely beautiful in every detail. Amazing! thankyou for joining us this month at Crafty Bloggers Network.
    Geraldine M
    CBN DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I would post lots of pictures as well.
    This is amazing.
    Great job :)

    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thanks for sharing a link for the template. Your work is amazing! Even better and richer in details than the original :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow, i am speechless dear Anreda, your creation is gorgeous!!! I love the styling and all the sweet Details.

    Thank you so much for joining my Liebe für's Detail Giveaway .

    Much Love, Dunja xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Erna

    Ik zag je mooi creaties bij All4you en dacht daar moet ik eens een kijkje nemen.
    Wat een geweldig mooie dingen maak je.
    Heb zelf vandaag een aantal patronen bij Sandra vandaan gehaald echt geweldig mooie patronen heeft ze en dan zie ik jou creaties en dan valt mijn mond open van bewondering.
    Prachtig zijn ze.
    Ik kom zeker nog eens langs wippen

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Mijn foto
"Na bijn 2 jaar een privé blog te hebben gehad, hebben wij op 1 november 2013 onze webwinkel www.anreda.nl geopend.
Op dit blog zullen wij onze creatieven uitspattingen laten zien en alles wat ons verder bezighoudt...
Een reactie/opmerking o.i.d. wordt altijd door ons op prijs gesteld !

Fijne dag allemaal !"

Mijn lijst met blogs